Friday, March 4, 2011

KAWAN AKU SELAMA AKU MANGENAL ERTI ..KEHIDUPAN

antara kwan2 yg baik yg selalu bersama aku walaupun susah ataupn senag...


this is start ting my life in ipt..
                          
  gbar ni mse aku kt jnda baik,ade makwe,adik die ,alan,nadi yg cm taik tu ha

  this all my freen mse kt oic ..konvo lah ktekn..ade awe,icer,nadi,mail giler,zul,adam.ngorok nmpak taik lalat
jek tu ha...


                          
      yang duk seblah orag yg pegag mulut tjuih tu ..nme die din tpi orag pggil die comel
       ntah dri mne datg comel aku pn tak tau..p yg pentig tu nme pgglan yg aku pggl....

    
                                        
 yg ni yus...orag yg memntig kn kwan...dri segala2 galaye..die ni lah kuat nasihat aku,bg tnjuk ajr,suma lah,klu aku tak tau die ajr aku elok2,,tpi die x prnah ambik ati klu aku ckp bodh kt die..tpi aku akn ubah perkataan bodoh tu xkn kuar,tpi die kwn yg baik...

                 ni yg kt belakgn aku tuh ayen ngan brian..klu ayen ni tgok mood klu nkmarah ..p die jnis ok,xkisah relex jek,die ni pn kwn yg baik,brian lak..aih
 mulut x reti tutp,asik bunyi jek,ptu klu nyanyi asik tukr liri..p die ni jnis kelakar,
         ni yg kt tgh ni  lan ton..tgok muke ganas tpi hti tmn bunga kekwa
   yg  ni abull asik ketwa jek kje
 die tpi klu math die mantap
       ni nazzmi muke alah2 jmbu,jnis x ambik ati,agama die kuat jugk kire org masjid lh..
hahah..bgus aku ader kwn cmni

                                                           ni popoi asik panas jek
    ni alan die ni ok..sme cm yus p kul 12 jek msti tdo dh walupn 
die mse tu kt bwah lori

No comments:

Post a Comment