Tuesday, January 3, 2012

TERIMA.....

        ku terima akan semua yg terjadi,hidup ni kadag mnyakit kan tapi ku terima akan segala khndak die,....kadang pe yg kite rase perlu tu kadg  memerlukan,aku sudah menerima hakikat bahawa aku adalah insan biasa yg tiada ape2 hidup yg masih memerlukan sesuap nasi mak ayah,aku merasakan aku ahru terima kenyataan utk berhenti berharap yg aku bukn di dalam hati die n aku hanyelah seorag kawn bagi die,bile aku pndag cermin aku baru tahu aku hanyelah seorag yg perasan bahwa aku adalah orag yg mcm dlu orag yg playboy orag yg sentiasa mncari perhatian,sampi mak ayah aku lupe sntiasa hidup dalam kangcah barat yg sentiasa enjoy jek...  aku dah besar aku akan berubah aku akan mnjadi insan yg orag pndag akan kebijaksanaan ku kebaikkan hati aku..bukn lah memandag aku ader lah sape yg mereka harapkn... n aku trima hakikat yg aku harus berusaha utk mnjadi seorag yg baik,aku mgharapkan iman ku akan sentiasa membimbing aku smpi akhir hayat... aku insyallah...

No comments:

Post a Comment